Bereikbaarheid voor clienten

Bereikbaarheid voor cliënten

Maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur bereikbaar

Het kan voor komen dat er niemand aanwezig is bv in verband met overleg, vergadering of cliëntenbezoek. In dat geval kan een voicemailbericht worden ingesproken, zowel op de vaste telefoon als op de mobiel.

Alle berichten – mail, sms, whatsapp, of voicemail – na 16.00 uur worden de volgende dag beantwoord. Berichten die op woensdag na 16 uur worden doorgegeven worden op vrijdag beantwoord; de berichten van vrijdag worden op maandag behandeld.

Houdt dus rekening met deze tijden als er vragen zijn of verzoeken om extra geld. Laat het dus niet op het laatste moment aankomen!

Bereikbaarheid buiten kantoortijden:

Voor alle verzorgenden/begeleiders en instanties bereikbaar tot 17.00 uur

  • Bij dringende zaken kunnen cliënten de voicemail inspreken en wordt (afhankelijk van de calamiteit) zo spoedig mogelijk contact opgenomen.
  • Voor verpleging, verzorging en/of begeleiding van mentorschapcliënten is er een 24-uurs bereikbaarheid op privénummers. Dit is bekend bij de verzorgenden.